rss
twitter
    Jom follow Twitter saya @fadlitahir :)

Wednesday 24 June 2009

Ketaku da xde zirafah

Ketaku da xde kulit zirapah lagik.. huhuhu.. sedih gak.. tp aperkan daya.. desakan kewangan n ingin berubah angin menyebabkan aku jual jer.. zirapah?? aper kebenda nyer tuh?? sila lihat dibawah:- Photobucket Photobucket Photobucket ader paham skang?? bagus2.. hehe.. so skang aku da trasform ke stended balik.. beginilah nguper nyer:- Photobucket Photobucket Hahaha.. kan dah stended.. layan jerr.. ader rase tenang sket laa.. tp kureng nyer, bler aku layan audio kuat2, bunyi cover2 dinding n pintu2 raser gegar2 plak.. pastu bunyi jadik nyaring sket.. ker aku yg perasan.. hehehe... hantam sajalah.. janji keta nampak hensem.. so impian nak layan mekap VIP kecil2an mencapai ke satu tahap lagik... almaklumlah.. maner leh ader corak2 n bunga2 mak limah tuh.. eh aku penah letak bunga ka? aku da weng nih.. hehehe.. stakat masa aku taip entri nih, cover seat aku maseh belum dijual lagik.. mamat jepp rawang yg beriya2 nak beli tetiba lak kansel ngan alasan hensem "duit xcukup plak"... ayoyo.. kalu nak main keta, duit kene berbelanja lebih dik.. kalu x, jadi laa mcm aku, kene jual barang plak... hahahaha... cuma agak terkilan sbb mamat nih beriya2 mesej n aku layan jek wpun aku bz gler keje smalam.. xpe2.. da xde rezki.. so pada yg maseh berminat, leh sms atau calling2 aku yer.. hehehe... p/s:- amacam font kecik mulai entri nih?? lebih kemas kan?? :)

No comments: