rss
twitter
    Jom follow Twitter saya @fadlitahir :)

Tuesday 24 May 2011

FB Fan Page Untuk Blog Aku.. ;D

Preview awal.. Hehehe..
Hola2.. Memang aku penah baca salah satu tips utk dapatkan follower blog yang lebih setia adalah dengan mewujudkan Fan Page Facebook.. Makna nyer, dengan sedikit setting yang perlu dilakukan (sbenar nyer byk gak la.. Hehehe..) maka kini aku memiliki aku punyer FB fan page sendiri.. Yeyehhh.. 

So kepada kawan2 yg dah LIKE fan page aku, terima kasih amat amat karne sudi untuk follow up sharing2 blog aku nih kan.. Kaedah nyer mudah jek. Lepas aku update blog, aku akan post link kat fan page. Pastu korang cuma klik link yg disediakan.. Promo kaw2 nampak bang? Hehehe.. Tadelah, cuma ingin menggunakan teknologi yang ader jek.. Pastu bleh arr aku bergiat aktif kembali dlm dunia blogging nih.. 

Korang jangan laa risau yerr sbb benda2 yg aku blog pon pasal benda yg simple2 jek.. Mostly mungkin pasal apa yg aku makan (nih feveret nih), pasal aku g jenjalan, tempat2 menarik ker, suggesttion website utk korang lawati, promosi barang2, sapot bisnes kawan2 ker dan bermacam2 lagik lah.. Harap nyer korang terhibur dengan apa yg aku sharingkan.. 

Pada kawan2 yg ader blog tuh, aper lagik.. Kasi bikin fanpage gak ahh supaya aper yg kita sharing bleh dimanfaatkan bersama.. Tak lupa gak korang leh sediakan page like button kat blog korang, sama mcm yg sedia ada di belah kanan bawah blog aku skang.. Cheeaarrrssss!!!

Simple setup utk diletakkan di blog.. :D
  Macih yerr.. ;D

No comments: