rss
twitter
    Jom follow Twitter saya @fadlitahir :)

Thursday 3 March 2011

Salam Semanis Coklat

Hola.. Lama kan aku da xhapdet blog.. huhuhu.. Rindu sgt nak berblogging.. Sowi ehh.. Mmg aku mengaku aku xde masa nak prepare entri.. Bz dgn hal dunia.. Nih pon hapdet pki email jek.. Tuh pon mesti gambar coklat tak align center kan.. kalu da kat tgh tuh makna nyer aku da ejas setting kat dashbord blogspot nih.. hehehe..


Knaper gambar coklat?? Sajer jek nak bg korang terliur.. Terliur x? hahaha.. Coklat nih gf sy lerr yg bagi pepagi nih.. Sedap nyer… Yum yum.. Btw, berbalik pasal blog nih, aku akan cuba curik2 masa utk hapdet at least pki email mcm nih untuk kita sharing pasal anything happens around me.. Hamek ko.. Ckp omputih plak tetiba.. Hahaha.. Ok guys.. Aku doakan smoga korang kerja rajin2 atau blaja rerajin yerr dan sehat sejahtera selalu..


Salam semanis coklat.. Aaauuummmm!!!! Peace!

No comments: