rss
twitter
    Jom follow Twitter saya @fadlitahir :)

Saturday 1 January 2011

Happy New Year 2011 :D

Assalamualaikum dan hello kepada semua.. Salam tahun baru 2011 untuk semua.. Satu lembaran kalendar masehi kini bermula.. Tahun 2010 bagi aku sbenar nyer sgt tidak menarik utk aku stelah berlaku nyer perkara yang sangat tidak diduga dlm sejarah perjalanan hidup aku.. Hurrghhhh... Xpelah.. Benda da jadi kan.. Maka 2011 aku percaya aku akan melakukan sesuatu utk perjalanan hidup yang sgt getir nih..

Aper yg getir nyer? Ia getir terutama nyer bler memikirkan soal kerjaya, kewangan, kehidupan yang selesa, hubungan kasih sayang, cinta, harta, ilmu dan ketenangan jiwa.. Susah sbenar nyer untuk memastikan kita sempurna untuk semua itu.. Tp aku berjanji, aku komited utk masa depan aku..


Oklah.. Xmo laa stori pasal benda2 yg serius jek.. Mehh aku stori benda yg chillax jek skang.. Harini 010111, aku dok umah jek.. Hehehe.. Malam tadik sempat laa gak melepak ngan kengkawan Kenarianz menyambut kehadiran tahun baru di Mutiara Damansara.. Tp xde laa sampai lepak The Curve utk tgk konsert dan countdown new year, cuma kami beramai2 lepak di Restoran Seri Buloh berhampiran laa gak ngan IKEA tuh.. Hehehe.. Maka tepat kol 12 tgh malam, maka meloncat keriangan lah kami tgk bunga api meletop2 di ruang angkasa.. (Tp tang meloncat2 keriangan tuh tipu jek.. Hahaha...) Dalam kol 1 pagi baru lah aku pulang balik umah karne sudah pasti kalu balik pas bunga api meletop, konpem berjoget dalam keta laa jumpa jalan jem kan.. Hehehe..
Harini dihari pertama ditahun baru, aku dok umah jek.. Dah xde duit, sok umah jek laa kan.. Kesiann.. Ekeke.. So mari dok umah dediam jek laa kan.. :) Tapi yang menarik nyer harini, umah aku renovate sket.. Renovate aper wehh?? Mak abah aku tukar pintu utama rumah.. Almaklumlah rumah lama kan.. So anai2 pon makan lah sekenyang hati.. Huhu.. Maka tukarlah kami rangka pintu yang baru beserta daun pintu yg baru.. Yeayy!!.. So secara kesimpulan nyer ader lah jugak perkara menarik berlaku di hari pertama di tahun baru.. :D


Dikesempatan ini juga aku nak ucap jutaan terima kasih kepada insan2 yg sgt memberi dorongan dan inspirasi dalam idop aku.. Salam kasih sayang buat kedua ibubapaku, adik beradik aku, adik ipar aku, kawan2 terhebat seperti Malin, Apad, Faizul CRD, Jais CRD, Alin Comey, Dayah, Syahida, Fazrul, Dayana, Ana Oshin, serta rakan2 lain yang byk memberi semangat buat aku.. Korang mmg best!!

Macihhhhh...

No comments: