rss
twitter
    Jom follow Twitter saya @fadlitahir :)

Saturday 13 November 2010

Fast Update :)

Hola2.. Mintak maaf lerr sbb dlm sbulan dua nih aku mmg xleh nak fokus utk berbloging.. Masa tuh ader.. Tp disebabkan masalah dalaman, aku xbersemangat utk update.. Huhu..

Rutin life aku masih sprt biasa.. Bz dgn keje n hanya dpt meluangkan masa gembira bsama rakan2 shj.. Thx sesgt kpd rakan2 yg sudi teman org gila ini sampai digelar pali tacing neh.. Hadoii... Apo apo jek lah.. Yg penting dorang masih nak layan aku n teman aku kesana kemari.. Hehe...


Dlm pada masa yg sama juga aku sbenar nyer tgh berharap kalu2 ader kawan2 yg ader kabel utk keje lain.. Bukan nyer keje skang nih xbest, cuma kewangan aku jek yg problem sampaikan ader org yg xrespect aku sbb aku asek lerr short duit.. Thx gak to my family yg super understand n byk support aku xspeselly bab duit nih..

Sbg manusia biasa yg masih remaja (hahaha), aku juga suka sgt utk berjalan2 n buat aktiviti utk elak stress.. Lately aku join kawan2 main badminton (abes kuar peloh jantan aku.. Haha..), join karnival sukan dan yg paling aku suka adalah main boling.. Mlm kang pon aku nak main lg sbb jais belanja.. Hehe..
Ok laa guys.. Aku akan cuba sedaya upaya utk buat update blog tp more to live blog jek.. Harap korang pon masih sudi utk jd follewer blog aku yg setia.. Macih :)

No comments: