rss
twitter
    Jom follow Twitter saya @fadlitahir :)

Sunday 15 August 2010

Live: My Twitterland ;)


Hola guys.. Da sminggu aku xberfesbuk.. Btw, twitter replace that.. Entah knape aku minat sgt nak tweet nih.. Mungkin sbb aku bleh tweet pada bila2 masa jek.. Aku bleh ckp aper yg aku ske, pada setiap masa n tweet byk2.. Dah mmg twitter mmg camtu.. Konsep burung yg tweet kesana dan kemari sepanjang masa.. Kalu kat fb salu update status, nanti ader org kata semak plak.. Tp sbenar nyer twitter mmg itulah caranya.. So pada kawan2 yg berminat nak tgk bebelan aku, sudi2kanlah folo aku.. Hehe..

Mmg xdinafikan follower aku sket jek.. Mungkin aku xramai kawan yg pki smartfon mcm blackberry ataupon iphone.. Kalu ader pon, dorang xminat twitter.. Yeahh.. Mmg xdinafikan fb lebih frendly n lebih besar market nyer.. Cuma wat masa nih minat aku more to twitter. Aku pon da letak plugin twitter aku kat blog aku.. So bleh la korang baca aku nyer tweet sambil baca blog aku..  Hehe..Mayb xlama lg aku akan kembali berfb.. Cuma xtau bler.. Ehh.. Ader org kesah ker? Hehe.. Chillss!!!!

No comments: