rss
twitter
    Jom follow Twitter saya @fadlitahir :)

Saturday 12 January 2013

Sembang2 Jek

Salam semua.. Haihhh.. Jenuh seminggu nih aku dok pikir nak story pasal aper kat korang.. Ker life aku nih yg membosankan.. Hehehe.. Entah lerr.. Malas nak citer pasal politik sbb aku bukan ahli politik.. Lebih baek kurang bercakap pasal politik daripada jadi seperti yg hanya tahu bukak facebook pastu share gambar atau quote2 orang lain, pastu tambah caption sendiri membayangkan diri sendiri itu pandai bab2 politik yg sememang nyer kotor.. Xkesah la pihak kerajaan ker mahupun pembangkang.. Mana yg perlu diambil tahu, search / google info sesenyap utk kegunaan otak aku sendiri jek.. 

Oppss.. Lelebih plak aku.. Hahaha.. Bukan aper, harini kan ada perhimpunan HKR tuh.. Ter emo lebih plak.. Lantak ler dorang kan.. Hehehe.. Xde story menarik sepanjang minggu lepas mahupon  minggu nih.. Berita sedih ader la karne opis aku buat rombakan semula kerja.. Kerja jadi customer service jek, tp skang disuruh jd debt collector plak.. Haihhh.. Xtau laa aku apa nak jadik.. Company ada jek lantik agensi collection, tp aper idea la yg bos aku pk sampai nak menjahanamkan masa depan kami.. Last2 ugutan dia simple jek.. Its all about your KPI.. OMG!! Stresss stresss!!!


Mesti semua orang sedar yg dak2 skolah da start sekolah balik kan.. (Kalu xtau, sila terjun longkang kay.. Kekeke..) So ofkos jalan kembali jem semula.. Berdasarkan pemerhatian aku yg tajam neh (poyo jek kan.. hahaha..) ia adalah berpunca dari parents yg hantar anak2 sekolah.. maka, penggunaan laluan jalanraya yg berulangkali menjadi penyebab bilangan kenderaan bertambah pada satu masa yg sama.. So alternatif yang aku pkai sejak dulu lagik ialah keluar g kerja seawal sesudah suboh.. Itu pon dah byk kereta di jalan raya.. Hmmm.. Xpelah.. Lumrah semua untuk mencari rezki kan.. Sama2 lah kita mendapatkan keberkatan dari usaha kita mencari rezki.. Ewahh.. 

Yesss!!! Sebagai manusia yg suka kepada aktiviti, aku sedang meng'organize'kan satu sesi boling bersama opismates.. Target nyer ialah pada 3 Februari 2013 nanti kat U-Bowl e@Curve Damansara.. Harap2 semua nyer berjalan lancar lah kan.. Aku nih jenis kalu berkawan, biar buat semua hepi dan menjadi satu kenangan yang manes saat mengenali antara satu sama lain.. (perghh ayat).. Doa jek laa aper yg terbaek yer.. 

Okeh laa.. Short time session.. Till we meet again.. (Aperhal english neh.. Hahahaha..)

No comments: