rss
twitter
    Jom follow Twitter saya @fadlitahir :)

Sunday 24 October 2010

My Lurve RS

Photobucket

Hai.. lamer x sharing gambar keta aku kat cni kan.. xde perubahan pon.. saje nak posting.. hehehe.. thanx to encik @ndy yg tukang amek gambar ini.. cantik keta saya neh.. hehe.. saya sayang keta saya.. dia xpenah sakitkan hati saya.. :) tp korang percaya x, kekadang keta nih mcm ader perasaan plak.. mcm ader mood.. kengkadang dia tunjuk performance dier, sedap jek melenjan.. tp bler sampai dia mcm malas jek, mesti kalah kalu merempit ngan keta lain.. hehehe.. btw, ini lerr hasil belaian aku sejak Disember 2006 dan lebih RM10K dihabiskan selepas pelbagai transformasi dilakukan.. hehe.. i love my kar.. wiwiiittt!!




Photobucket

Haa.. yang gambar atas nih plak masa aku dan kawan2 Kenarianz bersesi NOS kat Putrajaya.. best kan bler semua keta yg sama jenis lepak ramai2 kan.. hehe..

Haa.. yang bawah nih plak aku ngan rakan2 Kenarianz.. korang kenal ker aku yang maner satu? hehehe..

Photobucket

No comments: